Mam ciotkę która jest stara, zwariowana i wspaniała.
Do każdej swojej aktywności wciąga mnie za uszy i dziwi się, że nie zawsze mam ochotę i czas za nią podążać.
Ale gdy raz pokazała mi stronkę, gdzie gromadzi różne opowiastki - to teraz często tam wchodzę i czytam.
W tym miejscu będę pisał lub wklejał gromadzone przez nią opowieści.
Warto się zastanowić nad ich ukrytym przesłaniem...


sobota, 4 lipca 2015

54- Dajesz to co posiadasz...

Któregoś dnia bogacz widząc biedaka wręczył mu koszyk. 
Koszyk wypełniony śmieciami.. Biedak zabrał koszyk i odszedł.
 Następnego dnia bogacz zastał biedaka pod swoimi drzwiami. 
Biedak wręczył mu jego koszyk wypełniony kwiatami. 
Bogacz spytał go; Dlaczego dajesz mi kwiaty skoro ja ci dałem śmieci? 
Biedak odpowiedział: 
 Każdy daje innym to co ma we własnym sercu. 


(autor nieznany)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz